måndag 21 augusti 2017

Ännu fler spelkort

Jag fortsatte med mina spelkort och utmaningen som är i Facebook-gruppen Maremis creative café. Till att börja med avslutade vi alfabetet med

Y - för Yellow



Z - för Zentangle



Efter det så började vi med något som kallas för maremi whispers board. Jag är inte lika förtjust i det här men hoppas att ta mig igenom hela korthögen i alla fall.

1 maremiwhispersboard gick i olika lila färger, det fanns en fjäril med och ett ordspråk och det här är vad jag kom fram till



2 maremiwhispersboard gick i turkosa toner med cirklar, vita prickar, svarta linjer och det fanns en fluga med. Det här är det jag kom fram till



3 maremiwhispersboard gick i olika pastellfärger och blommor. Det här är vad jag kom fram till



4 maremiwhispersboard gick i vitt, grått och svart med en aning guld. Så här tolkade jag den


Inga kommentarer: