måndag 14 april 2014

Alla Hjärtans dag kort

Jag vet att det har kommit en massa inlägg om Alla Hjärtans dag, men det här är det sista för i år. Till mina nära och kära så gjorde jag i år ett ganska enkelt kort och la ned mer krut på en ask för lite godsaker. Det blev åtta kort (varav ett på engelska) och fjorton askar.

Korten





Askarna







Och här kommer utlåtandet.

Valentine Card
Awww these boxes are cards are so lovely, and I know how tricky round boxes can be to make. I love the scalloped base on them, this adds a nice little touch. The cards are lovely and I love that they are in different languages. If I was to come up with any suggestion, they maybe to dry emboss (or use an embossing folder) the white wording on the cards so it stands out a little from the white hearts, this is just a very minor point though, they are lovely as they are as well.


Alla hjärtansdagskort
Åååååh dessa boxar och kort är så underbara, och jag vet hur knepig runda boxar kan vara att göra. Jag älskar den uddiga kanten på basen på dem, detta ger en trevlig touch. Korten är underbara och jag älskar att de är på olika språk. Om jag skulle komma med något förslag, så skulle det vara att torrembossa (eller använda en embossingmapp) de vita orden på korten så att de står ut lite från de vita hjärtana, men detta är bara ett litet förslag eftersom de är underbara som de är.

Inga kommentarer: