tisdag 25 februari 2014

Aten? Nej, Helsingfors 2013

Den tredje och sista layouten jag skickade in visar bilder från yngsta dotterns och min Helsingforskryssning förra sommaren. Himlen var strålande den här dagen och korten är inte manipulerade på något sätt - himlen var så underbart blå!

Den vita biten som döljer min journaling ska föreställa rundningen på pelaren som jag gömmer mig bakom.

Layouten



Detaljer













Helsinki
I want to see more pictures of Helsinki, it looks wonderful, I need to go there. What a lovely surprising way to capture these photos on a layout, I love hidden layouts like this. I love the white backing to the actual photos, but I am not sure if the main page could do with a border, maybe in blue, to bring the eye inwards. Its hard to tell without trying though, it may be perfect as it is.


Helsingfors
Jag vill se fler bilder av Helsingfors, det ser underbart ut, jag måste åka dit. Vilket härligt överraskande sätt att fånga dessa bilder på en layout, jag älskar dolda layouter liknande denna. Jag älskar den vita mattan bakom de faktiska fotona, men jag är inte säker på om den huvudsakliga sidan skulle behöva en kant, kanske i blått, för att få ögat att dras inåt. Det är svårt att säga utan att prova, men det kanske är perfekt som det är.

Och till slut kommer summeringen av enheten:

SUMMARY:
Fab work again, the only suggestion I could give you for scrapbooking would be to maybe consider some journaling to ensure others in the future can laugh
and enjoy the same memories and understand what each layout means. Well done.


Summering
Fantastiskt arbete igen, det enda förslag som jag kan ge dig för scrapbooking, är kanske att fundera på lite journaling för att försäkra att andra i framtiden, kan skratta och uppskatta samma minnen och förstå vad varje layout betyder. Bra gjort.

Inga kommentarer: