måndag 9 januari 2017

Mixed media 2016

Under 2016 har det här området exploderat till viss del beroende på att jag började gå online utbildningen Wanderlust 2016 från Everything art. Därför kommer den här listan att bli väldigt lång, då jag dels vill ha med mina favoriter från kursen men också andra favoriter.

Travel journal. Blogginlägget finns här





Zen tangle. Blogginlägget finns här



Kycklingar. Blogginlägget finns här



Hänger ihop. Blogginlägget finns här



Mixed media a la Finnabair. Blogginlägget finns här
Den här tyckte min far om när jag visade den för honom



Bilder med begränsad färgpalett. Blogginlägget finns här







Canvastavla. Blogginlägget finns här



The artifact. Blogginlägget finns här



Coffret Parisien trinket box. Blogginlägget finns här



Le Vestige mixed media tavla. Blogginlägget finns här



All these memories I will treasure in my heart. Blogginlägget finns här



Tre art journalsidor gjorda från samma skiss och med samma genomförande, men ändå så olika

Hello. Blogginlägget finns här



Höst. Blogginlägget finns här



Halloween. Blogginlägget finns här



Have a wonderful day. Blogginlägget finns här
Den här har en speciell plats i mitt hjärta



Happiness. Blogginlägget finns här



Tre art journalsidor gjorda från samma skiss och med samma genomförande, men ändå så olika

Art journal. Blogginlägget finns här



Sisters. Blogginlägget finns här



Go somewhere adventure is out there. Blogginlägget finns här



Remus. Blogginlägget finns här



Autumn leaves. Blogginlägget finns här



Love toujours. Blogginlägget finns här



Dans le jardin. Blogginlägget finns här



Gyllene höst. Blogginlägget finns här



Beautiful. Blogginlägget finns här




Inga kommentarer: