måndag 19 september 2016

Minialbum på Marie Linders vis

Marie Linder inspirerar mycket åt Skaparlusten och har en YouTube-sida med flera beskrivande filmer. Ibland blir jag så inspirerad att jag känner att jag också vill prova på att göra samma sak.

Så blev det med det här minialbumet. Ett av pappren som är använt är ett project life papper från Teresa Collins. Det fick jag i en goodie bag när jag var på Linköpings scraps träff i februari i år. Sen har jag spätt på med papper från Glitz, som jag har köpt hos Sirapiparis.

Jag gjorde min egen twist på det genom att göra en ficka där jag satte en tag.

Framsida



Baksida



Hela albumet utfällt







Tagen



1 kommentar:

Marie Linder sa...

Så fint Anna! Härliga papper och ett roligt sätt att använda project life kort eller liknande. Kram Marie