tisdag 26 november 2013

Bohemian Bazaar minialbum

Nästa workshop jag tog var än en gång med Graphic 45. Den här gången var det Charee och Jeff som höll i workshopen. Det vi skulle göra var ett minialbum med deras papperskollektion Bohemian Bazaar. Ärligt talat är detta ett papper som inte alls har tilltalat mig men nu när vi gjorde det här minialbumet så tycker jag att det är helt OK. Jag gillar den turkosa färgen. Jag har inte sett någon beskrivning i deras blogg än på minialbumet, men det skadar inte att kolla i bloggen.

Tyvärr hann vi inte färdigställa hela albumet så jag har lite att göra. Givetvis har jag tagit foton på det vi inte gjorde, men det visar deras arbete så därför visar jag inte de bilderna i min blogg.

Här kommer i alla fall bilder på det som är klart.

Framsidan



Ryggen (eller den är inte klar än - det ska till mera band här)



Baksidan



Insida med första bladet



Närbilder på första bladet









Här kommer ett foto på hela gruppen



Och så ett foto på mig (utan hatt) med delar av Graphic 45 - Mamma Diane och de tre yngsta barnen Jeff, Charee och Aimee

Inga kommentarer: