tisdag 25 juni 2013

Secret Garden mini album

För ett tag sedan snubblade jag över en tutorial på YouTube av Kathy Orta på ett minialbum av modellen hopvikt tändsticksfodral. Eftersom jag håller på med ett annat minialbum också det efter en tutorial av Kathy Orta på YouTube, så bestämde jag mig för att göra ett försök.

Just nu vet jag inte om det här minialbumet kommer att vara en del av av det andra eller om det kommer att vara helt själv, men det passar in i färger och papper. Pappret jag har använt till detta är Secret Garden ifrån Graphic 45.

Om du vill testa så hittar du länken här.

Minialbum framsida



Minialbum baksida



Uppvikt en gång



Uppvikt två gånger



Uppvikt tre gånger



Första fliken utvikt visande en liten ficka till höger



Andra fliken utvikt visande en liten ficka även till vänster



Hela albumet utvikt visande alla tre små fickorna



Baksidan av det utvikta minialbumet

Inga kommentarer: