måndag 11 februari 2019

Wanderlust 2019

Även det här året bestämde jag mig för att gå på Everything Arts onlinekurs Wanderlust 2019. I januari var temat typographic.

Första veckan var det mini art jar och då gjorde jag den här sidan



Det var även dags för Wanderlust book och då gjorde jag den här sidan



Andra veckan var det en ny bekantskap - en grekiska vid namn Athanasia Papantoniou. Och den här veckan kunde jag verkligen gräva bland alla mina gömmor för de här två sidorna





Tredje veckan var det Kelly Hoernig som pratade om handstil och att använda bokstäver i sin art journaling. Det var en rolig lektion och det här är vad jag kom fram till



Fjärde veckan var det dags för Kasia Avery igen och den här gången handlade om att hitta sitt ord för året. Med tanke på min nuvarande hälsa så måste ordet vara Frisk

Inga kommentarer: