måndag 10 september 2018

Art journal summer school 2018

Lektion 6 var det Nathalie Kalbach som höll i och temat var The scenic route. Det var en rolig lektion så jag gjorde två olika sidor





Lektion 7 var det Marieke Blokland som höll i och temat var urban ugglyness



Lektion 8 var det Andrea Gomoll som höll i. Här skulle vi börja med färgläggningen innan vi tecknade motivet. Vi började med en skiss



Sedan gjorde vi sidan



Jag tyckte det var en rolig lektion så jag gjorde ytterligare en variant på ett tjockare papper



Lektion 9 var det Marieke Blokland som höll i och den här gången skulle vi göra statistik som handlade om oss. Min tvättmaskin gick sönder i samma veva så det fick vara inspirationen



Lektion 10 var det Rae Missigman som höll i och den här gången handlade det om att göra postkort och skicka till sig själv. Min sida sitter i min art journal och är inte skickad med posten



Inga kommentarer: