onsdag 21 mars 2018

Jot 2018 februari - Dots and stripes

Temat för februari var Dots and stripes.

Första veckan skulle vi skapa vårt eget mönsterpapper med färg och pensel. Sedan skulle vi göra en abstrakt teckning med ännu mera prickar och streck.

Mina papper



Limmade på ett annat papper



Färdig sida



Andra veckan var det en liten lektion och den gick ut på att öva på streck. Det här är vad jag kom fram till i min lilla journal



Och så här blev min art journalsida



Tredje veckan skulle vi agera illustratörer och temat var tea and a t-shirt. Jag gjorde några försök till att börja med i min lilla journal





Sedan gjorde jag en hel sida. Den här gången skulle vi använda oss av färgpennor



Fjärde veckan handlade det om att kladda så mycket som möjligt. Så här blev min sida från den här veckan

Inga kommentarer: