måndag 4 januari 2016

Layouter 2015

Först vill jag börja med att önska alla ett

Gott Nytt År
Happy New Year
Szczęśliwego Nowego Roku
Feliz Ano Novo
Onnellista uutta vuotta
Gelukkig Nieuwjaar
Shtastliva Nova Godina

Under 2015 hann jag visserligen med att pyssla mer än tidigare.

Jag gick några kurser antingen i verkligheten eller online.

Många alster blev gjorda men samtidigt blev layouter något som kom i skymundan. Några få till finns från 2015 men är inte bloggade än, så vi får se om de dyker upp i sammanställningen av 2016 istället.

På Scrap and Pearl gick jag en kort kurs med Therese Larsson. Resultatet blev den här layouten på vår grönögda skönhet.



I samband med att jag tömde ur mina föräldrars lägenhet, hittade jag många gamla fotografier. Bland annat var det många diabilder. Jag har bara börjat med inscanning av de här bilderna, men en layout jag har gjort med bilder från min barndom är den här.



Ett av barnbarnen är ett riktigt vattendjur, så även om det inte hade blivit riktigt varmt i luften och man ännu inte börjat använda poolen för året, så ville hon verkligen bada på sin skolavslutningsdag och det här blev starten till den här layouten.



Ännu ett av bilderna jag hittade hemma hos mina föräldrar är det här fotot på deras hund. Jag hittade en utmaning på 7 Dots Studio's hemsida som passade ihop med det här fotot.

Inga kommentarer: