söndag 29 juni 2014

La mer minialbum - tillsammans med Frank Garcia

Nästa kurs med Frank Garcia var den 19 maj. I tre timmar skulle vi hålla på med ett minialbum. Fem timmar senare och helt slut slutade kursen utan att vi hann bli klara. Det mesta var gjort men en sida hade jag inte börjat på och ryggen på albumet hann jag inte med. Dessutom hade jag en del saker som inte satt ordentligt fast.

På bilderna nedan har jag fått fast det som satt löst och även fixat den sidan som vi inte gjorde. Däremot har jag inte fixat ryggen ännu. Det får bli ett senare projekt.

Det klurigaste här var att få färgen att fastna på ramarna. Det märks i albumet också för ramarna har fastnat i motstående sidor på några ställen. Det är i och för sig tråkigt men kommer nog att döljas i och med att fotografier sätts in.

Jag tror att jag kommer att sätta in fler taggar i mitt album också när jag fyller den med fotografier. Men roligt var det. Hoppas att Frank kommer tillbaka till Sverige snart igen.

Framsida



Sida 1



Sida 2



Sida 3



Sida 4





Sida 5



Sida 6





Sida 7





Sida 8





Sida 9



Sida 10



Sida 11



Sida 12





Sida 13



Sida 14



Baksida



Gruppfoto med de flesta deltagarna och våra album

Inga kommentarer: