onsdag 8 januari 2014

Summering 2013 - layouter

Nu fortsätter summeringen och den här gången är det layouter. Under året fastnade jag för Graphic 45 Place in Time. Dessutom hittade jag i deras blogg och nyhetsbrev beskrivningar på månadslayouter. Jag påbörjade men har inte gjort färdigt layouter både i 12x12" och 8x8". Ingen av dessa kommer att finnas med i den här summeringen. 2013 fick jag också äran att gå på utbildningar med Ania Dabrowska aka Finnabair och Gerry van Gent. Tre kurser med varje och det var riktigt roligt trots att jag inte gillar att kladda med färger.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.



Mer bilder finns här.

Inga kommentarer: