lördag 26 oktober 2013

Höst

Efter en solig och skön sommar så blev det plötsligt höst med tillhörande kyla. Dimman la sig tät och här i stan var vi många som fick magiska foton. Några av mina har jag samlat på den här layouten. Badet i morgondimman, spindelnätet med droppar av regn, gässen som vilar i viken samt änderna i den lilla kanalen.

Skissen är ännu en av Becky Flecks från PageMaps. Den här fick jag dock i ett paket som jag beställde från Scrapbook and Cards Today. Det är deras höstpaket i serien Crop & Create: Delivered. I paketet fanns det papper både enfärgade och mönstrade, en blomma, band, bokstäver, kameragem och en massa annat. Blommorna och bladen som jag använt på den här layouten kommer från mina egna gömmor.

Jag har inte följt skissen slaviskt utan tittat lite på ett exempel som fanns med i paketet.

Layouten



Titeln



Detaljer





Skissen

Inga kommentarer: