fredag 17 maj 2013

Förvaringsbox för ATC

Jag fick ju 20 fina ATC kort på Stockholm Scrap and Pearl och hade sedan tidigare ytterligare 3 st. Nu ska jag vara med på en Swap tillsammans med ett gäng på 30. Det betyder att jag behöver ha något att förvara mina ATC kort i. Många sätter det i små plastfickor, men det tycker jag är så himla tråkigt så istället har jag gjort en box. Jag mätte korten och så satte jag igång med att tillverka en låda.

Lådan är 12" lång, 3" bred och 4" hög. Det betyder att jag kan sätta ner kort i den som har detaljer som sticker utanför de 3,5" x 2,5" som ett ATC kort ska vara. På utsidan har jag klätt den med Graphic 45's papper An ABC Primer. Dessutom har jag blingat den med metalldetaljer från Graphic 45 och K-design.

Jag har också tänkt att jag ska ha de ATC kort som jag har tillverkat själv i lådan så därför har jag gjort en avdelare.

Lådan framifrån



Detaljerna







Ovansidan



Jag bytte ut ABC mot ATC



Lådan från sidan



Detalj ena långsidan



Detalj andra långsidan



Avdelare framsida



Avdelare baksida

Inga kommentarer: