lördag 29 december 2012

Minialbum med Halloweentema

I år blev jag inbjuden på Halloweenfest och festen var på Mälsåkers slott. Eftersom jag inte brukar gå på den här typen av fester så bestämde jag mig för att föreviga detta med ett minialbum. Inspirationen till detta har jag hittat på YouTube. Om ni inte gillar bilder så - otur för er. Det material som jag använt är enfärgad cardsock i orange, grönt och lila. Mönstrat papper är Martha Stewarts pads med halloweenmönster. Jag har också använt mig av två olika stansar från Martha Stewart. Kanterna är nersmutsade med Tim Holts Walnut stain distress.

Framsida


Baksida


Sida


Sida


Insida med vänstra miniminialbumet och baksidan av högra miniminialbumet


Vänster miniminialbum




Framsidan på mittenminiminialbumet och högra miniminialbumet


Insidorna på mittenminiminialbumet









Insidor i högra miniminialbumet








Fototag

Inga kommentarer: