söndag 1 april 2012

Bus

Förra helgen var jag på Stockholm City Scrap. Jag hade jättekul och fick massor av positiv energi. Samtidigt är det väldigt tröttande, men jag har anmält mig till höstens evenemang och självklart också till det stora eventet i april nästa år - Stockholm Scrap & Pearl event i Globenannexet.

Här kommer en layout som jag gjorde färdig under helgen. Vår lilla Wilma ser alltid så pillemariskt busig ut, så när jag fick syn på en layout i Scrapbook Magazine issue 61 gjord av Ingeborg Dijkstra-Verbeck, visste jag precis vad jag skulle göra och vem som skulle vara med på bilden.

Jag gjorde en CASE (copy and steel everything) eftersom mönsterpappren fanns med i tidningen, även om det är en liten egen anpassning då jag inte hade samma storlek på fyrkantspunch och givetvis inte samma dekorationer som Ingeborg har använt.

Layouten


Närbilder







1 kommentar:

Ingeborg Dijkstra- Verbeek sa...

Thanks Anna; I feel honored that you liked my layout and made a case of it. I put a message on my blog about it :-)

http://heaven-sentscrapbooking.blogspot.com/2012/04/case-copy-and-steal-everything-by-anna.html