fredag 3 februari 2012

Julkort 2011

Tidigare jular har jag gjort egna julkort till de närmsta, men skickat köpta till övriga. 2011 bestämde jag mig för att enbart skicka till de närmsta. Precis när jag hade gjort färdigt julkorten för 2010, så såg jag i en blogg ett julkort som jag direkt kände ”Å, så fint – så ska jag göra nästa gång”. Tyvärr kopierade jag inte länken till bloggen, jag sparade bara en bild på kortet jag föll för, så det enda jag vet är att hon som hade gjort kortet heter Birgit. Så mitt julkort 2011 är sparsmakat i vitt.
I oktober när jag hälsade på yngsta dottern i Cardiff tog vi en tur till Gorseinon utanför Swansea, där vi hade tagit reda på att det fanns en scrapbookingaffär. När vi gick ut därifrån var vi en hel del fattigare när det gäller pengar, men rikare när det gäller scrapbookingprylar. Johanna köpte en massa Promakers som hon sedan använde när hon gjorde julkort. Så här såg kortet ut som hon skickade till sina föräldrar.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag gillar julkortet du gjorde i år! :)